Změny ve společnosti obnáší i byrokracii
Slovo změna zná každý. Každý musel ať už z povinnosti, nebo jen tak udělat nějakou tu změnu v životě. Jestli to byl správný krok či nikoliv, to se posoudit nedá. Vy sami víte, jaký to mělo účinek.
ilustrační foto: pixabay.com – stevepb
To samé je i v byznysu. Změny musely nastat z nějakého důvodu, nic se nedělá „jen tak“. Změnu můžeme rozdělit do dvou skupin. Na změny, které se musí ohlásit příslušnému státnímu oránu nebo změny, které se týkají pouze firmy, kde není nutné informovat úřady, ale zaměstnance.
O jaké změny se jedná
Informovat úřady:
- název firmy
- logo firmy
- adresa firmy
- změna majitele firmy
- změna dozorčí rady
- změna v působení, obchodování firmy
Informovat zaměstnance:
- změna vnitřních předpisů
- změna pracovní doby
- změna platební morálky
- změna ve vedoucích pozicí
- změna technologických postupů a jiné
Změn je opravdu hodně. Pro správné fungování stabilní, prosperující firmy, to bez občasných změn nemůže fungovat. Ale pokud je změn opravdu hodně a najednou, může to mít opačný efekt – chaos, nepořádek a firma, nebude fungovat tak jak má. Chce to svoji logiku, správný postup a hlavně správné načasování. Dělat zásadní změny například v době vánoc, dovolených, je opravdu nevhodné.
Ne, jen že není dostatek času, ale zaměstnanci by mohly udělat více škody, než užitku. Důkladně si to promyslete, projednejte a až pak jednejte. Čím více lidí to projektu zapojíte, tím větší budete mít úspěch. A o tom to především je.
Přidejte odpověď
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny (*)
Musíte být přihlášen k napsání komentáře.